3 pași pentru a face clinica medicală să iasă în evidență online

În mod tradițional, în trecut, pacienții primeau sfaturi medicale de la comunitatea lor de prieteni, familie și vecini. Astăzi, în era digitala, cu cantitatea masivă de informații online – recenzii, mărturii, evaluări – disponibile cu un click, comunitatea virtuală a pacientului a devenit la fel de importantă.
Un uimitor 92% dintre consumatori citesc astăzi recenzii online și 80% au încredere în acestea la fel de mult ca și în recomandările personale. 84% dintre pacienți spun că folosesc recenzii online pentru a evalua medicii. Profesioniștii din domeniul medical nu își mai permit pur și simplu să își ignore prezența online. Există vești bune. Ușa se leagănă în ambele sensuri – lumea digitală poate fi la fel de utilă pe cât poate fi o piedică. Monitorizând și alimentând cu atenție prezența dvs. online, puteți atrage noi pacienți, puteți construi relații cu pacienții actuali și puteți crește creșterea.
Deci, care sunt cele mai bune modalități de a vă folosi prezența online în avantajul dvs.? Cum vă faceți cabinetul medical mai vizibil și mai ușor de găsit? Cum vă asigurați că potențialii pacienți sunt entuziasmați să viziteze clinica dumneavoastră?
Pasul 1: Monitorizați și promovați recenziile online
Așa cum folosim internetul pentru a cerceta un ceas inteligent nou sau acei pantofi sport minunați pe care i-a purtat prietenul dvs. la meciul de tenis de vineri (puteți jura că sunt motivul pentru care ați pierdut!), pacientul de astăzi urmărește și se informază despre clinica dvs. online. Acest lucru înseamnă că este absolut esențial să vă poziționați în fața tuturor, atunci când un pacient este în căutarea unui nou furnizor medical.
Site-urile web, blogurile, rețelele sociale și alte canale digitale sunt toate puncte de plecare pentru unii pacienți pentru a-și împărtăși experiențele cu clinicile medicale sau anumiți specialiști din domeniul medical. Această comunitate online are o influență semnificativă asupra deciziei pe care o va lua un potențial pacient. De fapt, mai mult de trei sferturi (77%) dintre pacienți folosesc recenziile online ca prim pas în alegerea serviciilor medicale. Gestionarea prezenței dvs. online este esențială, dar poate necesita și timp. Din fericire, tehnologia poate umple acest gol. A avea instrumentele potrivite pentru a vă ajuta să monitorizați și să răspundeți la recenzii poate face procesul simplu și fără probleme. Tehnologia poate face mai ușor să evidențiați aspectele pozitive ale clinicii dvs. și să vedeți unde puteți aduce îmbunătățiri.
A determina pacienții să își împărtășească experiențele este, de asemenea, cheia construirii unei reputații online excelente. Adevărul este că majoritatea oamenilor sunt mult mai predispuși să împărtășească experiențe negative decât sunt pozitive. Provocarea clinicilor medicale este de a-i determina pe acei pacienți fericiți să împărtășească și recenzii. Din nou, folosirea tehnologiei potrivite este esențială. Tehnologia poate ajuta furnizorii să adune feedback după vizită, într-un mod simplu, ușor pentru pacienții dvs. De asemenea, poate împinge recenziile pe site-urile cele mai utile. Dacă există o destinație online populară în care cabinetul dvs. nu are suficiente recenzii, o soluție bună de gestionare a reputației online poate rezolva această problemă.
Pasul 2: asigurați-vă că clinica dvs. este ușor de găsit online
Când un potențial pacient navighează pe web căutând un medic nou, cât de ușor ii este să afle despre clinica dvs.? Oferiți o mulțime de informații pentru a ajuta pacienții să vadă de ce sunteți cei pe care ar trebui să-i aleagă? Aceste informații sunt actuale, exacte și pozitive? În timp ce majoritatea dintre noi știm importanța motoarelor de căutare, mulți nu realizează că recenziile reprezintă o mare parte din aceste clasamente. Într-un studiu realizat pe 30.000 de companii online, recenziile online au crescut vizitele de pagină cu 40% în nouă luni. Generarea de recenzii online vă poate spori clasamentul în căutări și vă poate pune organizația în fruntea rezultatelor căutării. Folosirea tehnologiei care integrează recenziile online cu motoarele de căutare și site-urile de recenzii precum Google este o necesitate pentru a menține o prezență și o reputație online puternice. Google oferă o clasare mai ridicată a căutării pe baza numărului de recenzii pe care le primește o organizație, deci este important să strângeți recenzii în mod consecvent. Un truc pentru a crește numărul de recenzii pozitive pe care le primiți este să includeți întotdeauna linkuri pentru a lăsa o recenzie în e-mailurile dvs., mesajele SMS, buletine informative și alte comunicări, acest lucru crescând foarte mult șansele de a răspunde.
Pasul 3: Fiți prezenți în Social Media
Social media este un instrument uimitor pentru profesioniștii din domeniul medical. Din păcate, este adesea ignorat. Mai puțin de 19% dintre clinicile medicale folosesc site-urile de socializare. Aceasta este o oportunitate imensă ratată. Rețelele sociale pot crea și aprofunda acele relații care sunt atât de importante în domeniul medical.
Interacționarea cu pacienții prin intermediul canalelor de socializare poate influența semnificativ opinia pacientului. De asemenea, încurajează pacienții să-și îmbunătățească propria sănătate, ducând la pacienți mai fericiți în general. Peste 40% dintre consumatori spun că informațiile găsite prin intermediul rețelelor sociale afectează modul în care se ocupă de sănătatea lor. De la cine este mai bine să primească aceste informații decât de la dvs.?
Aceste platforme permit pacienților să afle despre clinica dvs. medicală și să interacționeze cu alti pacienți care vă cunosc deja. Distribuirea de actualizări, evenimente, informații educaționale și promoții arată angajamentul dvs. activ și vă permite să vă alăturați conversației. Mărturiile scrise și video permit, de asemenea, oamenilor să afle opinii direct de la pacienții mulțumiți. Partenerul tehnologic potrivit poate reuni aceste elemente și vă poate ajuta să le gestionați cu ușurință. Cele mai bune instrumente funcționează pentru dvs. chiar și în timp ce dormiți. Acestea vă monitorizează în mod constant reputația pe web, ajutându-vă să vă maximizați reputația oriunde și oriunde. Noile soluții tehnologice sunt esențiale pentru a concura într-o lume online. Instrumentele inovatoare cu impact ridicat care vă maximizează prezența și reputația online vă vor ajuta să ieșiți în evidență. De asemenea, vă vor ajuta să vă construiți și să vă mențineți un nume bun. Nu trebuie să consume mult timp.
Indiferent de prezenta online, calitatea serviciilor primează
Cu integrarea tehnologică corectă cu un software pentru managementul programărilor și evidență date pacienți precum InteroCloud, clinicile partenere îmbunătățesc fluxul operațional, asigură o mai bună experiență a pacientului și eficientizează timpul de lucru, asftel încât pacienții sunt mulțumiți și vor împărtășii experiențele lor cu alti potențiali pacienți.
Îmbunătățiți managementului relației cu pacienții folosind softul pentru clinică medicală InteroCloud!
Gratuit 30 de zile!